söndag 18 oktober 2009

Söndag kväll...

Jävla skit, fan va tid det tar att fixa och dona med koder hit och dit i olika mallar. Har suttit nu i flera timmar och försökt få galleriet till hemsidan sådär bra som det bara går. Valde det galleriet som jag jobbet med just för att man kunde lägga till bildtext men nu när jag skulle testa det så funkade det inte längre. LÖNT det var ju bara därför jag tog detta galleriet, annars hade det varit fixat för längesedan. Martin har suttit med och försökt hjälpa till, nu är det så som jag vill ha det men man ser ingen bildtext...FAN!!!

Trodde verkligen jag skulle hinna bli klar och få ut min nya design idag men tji fick jag, sånt här tar helt enkelt längre tid än vad man tror. Varför kan det inte bara funka direkt? Man kan ju sitta en hel timme och experimentera fram och tillbaka utan att ens få något resultat. Men den nya bloggdesignen är klar iaf men den vill jag inte lägga upp förrän resten är klart för det liksom matchar lite. Hoppas det kan bli klart någon gång i veckan, börjar bli lite långtråkigt att det bara ska strula.

Nu ska vi ut med hundarna och sen blir det väl att stänga av datorn för ikväll, försöka hinna med att ha lite mys också, kanske titta på en film eller något på tvn iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar