onsdag 28 oktober 2009

Mycket att göra

Ja det är mycket kvar att göra på min lilla lapp som jag har, skrev ju en liten fixarlista när sommarjobbet slutade med saker som skulle fixas innan bebisen kommer, det var då 10 veckor kvar till beräknad födsel och det kändes som jag hade all tid i världen på mig. Men den tiden har gått snabbt o nu är det två veckor kvar till beräknad födsel och listan är inte klar. Har inte ens packat väskan, men det tänkte jag göra idag så den står klar och redo. Så det ska jag ägna dagen åt, stryka saker från min fixarlista och framför allt packa förlossningsväskan!

3 kommentarer:

  1. Grattis till prinsessan. Hann du packa väskan? Puss o kram på er

    SvaraRadera
  2. grattis grattis! En liten fågel viskade med ett mms i mitt öra/öga! Vilken liten pärla!
    Kram på hela familjen. Lena, Malins mamma

    SvaraRadera
  3. stort grattis till tjejen, uppdatera bloggen nu så vi får veta mer!! hihi kram

    SvaraRadera