måndag 19 oktober 2009

Måndag morgon

Har precis ätit frukost vid datorn, en skål med jordgubbsyoggi, flingor och skivad banan på, kanongott va det så nu e jag mätt iaf. Hundarna ser lika trötta ut som jag känner mig för de har gått och lagt sig igen de slöfockarna :) Själv vet jag inte vad jag ska hitta på idag men här finns att göra, visserligen är här ju städat men man kan ju alltid tvätta eller plocka med annat om man vill. Får se vad jag gör men känner egentligen mest för att bara ta det lugnt och hitta på saker jag tycker är kul idag. Känns annars lätt som att detta kan bli en sån deppig dag eftersom det är så grått och deprimerande ute! Och det tycker vi inte om!

Imorse när Martin skulle iväg ligger jag i sängen och hör hur han gör sig klar att gå ut genom dörren, jag slänger ett öga på klockan och han är lite sent ute. Han rusar upp för trappan och jag frågar om han glömt något, han svarar att han hade ju inte sagt hej då till mig, och så får jag en puss och en klapp på "lille" magen. Va han e gullig min Martin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar