fredag 16 oktober 2009

Ge-Kås

Ja igår åkte jag upp till Ullared med mina systrar för att shoppa. Vi hämtade Beatrice i Helsingborg så vi åkte direkt efter att hon slutat skolan. Var framme på Ge-Kås parkering typ halv fyra och jag fick en shock. Jag trodde inte det skulle va så mycket folk där så dags på dagen men det var bilar överallt. Men ibland ska man ha tur, vi cirkulerade ett varv på de platserna närmst ingången och hade turen att en bil skulle köra precis när vi kom. Jag trodde självklart inte att vi skulle ha hela Ge-Kås för oss själva men jag trodde att eftersom vi åkte dit på eftermiddagen och innan både lön och barnbidrag så skulle det va hyfsat iaf.

Blev shoppat jättemycket och nu har jag nästan inhandlat alla julklappar för iår, har några kvar men har en idé om vad jag ska köpa iaf. Allt ska vara klart innan bebis kommer för jag vill inte hålla på med julstress iår när det är så mycket annat som händer också. Det enda jag köpte till mig själv igår var två amningslinnen, men jag provade dem inte för jag hade inte kunnat ha dem nu ändå så jag får hoppas de passar sen. Blev lite till bebisen också, det är så svårt att låta bli när man är där, köpte bland annat en overall så h*n ska slippa frysa i vinter.

Ju närmre stängningsdags det närmade sig desto mer stressade och irriterade blev vi systrar för att vi kanske inte skulle hinna med allt. Precis innan vi gick till kassorna så stod vi som katter och fräste på varandra men det gick över igen lika snabbt som vi kom till kassan. Klockan halv nio var vi klara att lämna butiken och va jag va glad att vi fått plats så nära för vid det här laget hade jag både ont i fötter och bäcken. På väg hem sedan så åt vi på McDonalds där innan man kör på motorvägen och hungriga var vi! Dumt av oss att vi hoppade över fika inne på Ge-Kås men lätt att vara efterklok! Ska bli kul nu idag att packa upp allt och visa Martin vad jag shoppade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar