torsdag 8 oktober 2009

Hektisk förmiddag

Skumt vad det känns som att klockan är mycket fast hon bara är halv ett, men det är väl för att jag har varit vaken sedan kl 7, brukar inte gå upp så tidigt får jag nog erkänna men både igår och idag har jag kommit upp i tid och det är ganska skönt faktiskt och lika bra att förbereda sig på vad som komma skall.

Budda har haft lite problem med sina öron så idag ringde jag till veterinären för att se om de hade en tid vi kunde komma in så de fick tittat på det. Och vi hade tur för de hade en tid idag så vi va där 10.30. Men när vi kom dit fick vi vänta LÄNGE för de höll på att kastrera en katt så det var bara att vänta. När vi kom in och det var vår tur så konstaterade veterinären att han hade bakterier i örat och vi fick recept på örondroppar som han ska ha nu i en vecka.

Hem snabbt och in med Budda och sen iväg till Svalöv. Jag skulle vara hos barnmorskan 11.20 och eftersom det hade dragit ut på tiden hos veterinären var det precis jag hann i tid. Vanlig kontroll idag och det är lika häftigt varje gång jag hör det lilla hjärtat slå. Alla värden var bra och det såg bra ut för både mig och bebisen. Inte långt kvar nu, idag är det bara 34 dagar kvar till beräknad födsel. Har nästan precis kommit hem och sitter och varvar ner framför datorn med en god kopp te!

1 kommentar:

  1. Hej,

    Vad roligt att du kommenterade i min blogg, nu hittade jag ju en ny blogg som jag kan följa, du läggs till i mina favoriter;) Jag kan inte fatta, läste nu i din blogg att du ska föda om en månad knappt,? VA? haha. jag är helt borta, men GRATTIS SOM FAN, och till bröllopet o allt. jätteroligt ju!! Ni bor väl i Halmstad, jag flyttar ju snart upp, då ska jag banne mig komma och hälsa på dig och bebben;! Åh vad roligt.

    SvaraRadera