söndag 4 oktober 2009

Skitväder

Sitter och värmer mig framför datorn med en god kopp te, vi gick faktiskt upp i ordentlig tid idag så vi förhoppningsvis kommer få någonting gjort. Igår hade jag stora visioner men inget blev gjort, det var pissväder hela dagen, regnet det bara vräkte ner och det blåste storm samtidigt. Va nästan så vi fick tvinga ut hundarna. Så igår tänkte jag att men visst då åker vi och storhandlar när vi inte kan fixa i trädgården, men vi va inte ensamma om den tanken tror jag för att det var fler än vi som handlade på City Gross om man säger så. Men skönt att få handlat och Martin hittade tom en fin matta till barnrummet, bara så av sig själv för vi letade inte efter en matta.

När vi kom hem sen så var det kväll och allt ska ju in på sin plats, och vi har helt enkelt för liten frys för sakerna fick knappt plats. Middag och filmmys efter den jobbiga storhandlingen i hopp om att det skulle vara bättre väder idag. Men som det har stormat inatt, det har riktigt visslat i vinden men nu blåser det inte iaf så kanske kan vi få gjort lite ute i trädgården idag istället. Men först ska jag njuta av mitt varma te!

1 kommentar: