tisdag 27 oktober 2009

En sån dag...

Ja idag är det verkligen en sån dag, en så bläig dag. När jag vaknade imorse så kände jag mig helt groggy och hade ont i huvudet. Tack och lov har huvudvärken lättat men känner mig fortfarande bläig och hängig. Testade med en kopp te precis men det blev inte bättre för det. Sen har internet strulat fram och tillbaka, finns egentligen massa saker jag skulle kunna göra här hemma men känner inte för att göra något just nu. Har iaf fått igång diskmaskinen och tänkte väl slänga igång en maskin tvätt också så blir det lite gjort iaf. Vill ha lite energi så jag kan hitta på saker, vill pyssla men har ingen ork till det. Får väl se vart denna dagen slutar, just nu känner jag bara för att gå o lägga mig i sängen o vila en stund men tror inte det hjälper.

BLÄ

1 kommentar:

  1. Hoppas din dag blitt bättre. Här känns allt blääigt just nu, helt slut e jag efter att kidsen haft en riktigt jobbig eftermiddag/kväll med bråk o skrik. Nu har jag precis lagt dom, så hoppas på lugn o ro nu... Tror jag somnar tidigt ikväll, mannen jobbar ju... Kram på dej

    SvaraRadera