tisdag 27 oktober 2009

Lite bättre nu

Ja nu känner jag mig lite piggare och mindre bläig eller hur man ska förklara det. Istället för att ligga i sängen o slösa bort hela dagen så hoppade jag in i duschen och åkte till Väla med mina systrar. Marlene och pappa mötte upp oss när de slutat jobba. Fick inhandlat lite julklappar till så nu är det inte många kvar, känns väldigt skönt att vara ute i så god tid. Har dock inte den blekaste aning om vad jag ska hitta på för kul till min älskade make!

Nu innan jag o trollet i magen åkte hem så bjöd pappa på mat, blev Graffiti och tänka sig jag vågade testa en ny röra. Brukar alltid ta crabmixröran, ett säkert kort eftersom jag vet att jag gillar den. Men idag blev det thaikycklingröra och den var kanongod. Gott med lite omväxling! Hoppas på en bättre morgondag och att min svacka idag bara var tillfällig så att jag får något gjort här hemma i veckan. Hade ju varit skönt o ha så mycket som möjligt färdigt här hemma innan bebisen kommer så man bara kan njuta!

2 kommentarer:

  1. haha jag är alltid sån också. jag tar alltid samma i potatisen. skinka med vitlöksdressing. men, aa skagenröran var jäkligt god i;) haha våga våga våga

    SvaraRadera
  2. Skönt att d blääiga gick över... sja funderar jag på väla idag o fixa lite fler julklappar och presenter... Jag tar osso alltid crabmixen, den e ju skit good

    SvaraRadera