måndag 5 oktober 2009

Måndag

Ja då var det måndag igen, men på ett sätt känns det som vilken dag som helst för för mig så är det inte en ny arbetsvecka, fredagen känns inte lika skön som den gör när man har jobb för om man alltid är ledig så är ju inte fredagen speciell längre. Helgen är annorlunda bara för att Martin är hemma då men annars är jag ju ledig då med. Hoppas det blir lättare med jobb om ett tag när min mammaledighet är slut. Har så mycket drömmar och då behövs pengar och för att få pengar måste man ha jobb och jag vill verkligen har ett jobb...

Det fortsätter storma här i Skåne, men än så länge har det inte regnat idag iaf hoppas det förblir uppehåll, det räcker ju med att det stormar tycker jag. Eftersom jag var duktig och städade igår så kan jag belöna mig med att hitta på lite kul saker idag :) Så idag blir det nog lek framför datorn och lite pyssel kanske beroende på vilket humör jag kommer på men helt klart är jag värd det efter gårdagens slit! Fast klart jag gör lite nytta idag i alla fall för jag tvättar men det liksom sköter ju sig lite själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar