måndag 5 oktober 2009

Datorpyssel

Ja nu har jag suttit och lekt med datorn nästan hela dagen, sitter och försöker lära mig webbdesign och Dreamweaver, timmarna bara flyger iväg och det är kul så länge allt går som man vill och funkar som det ska. Det började bra idag men så skulle jag avancera och förbättra o ha mig, det va då som det började strula. Jag blir arg och sliter i mitt hår och Martin får komma till min räddning och hjälper mig lösa problemet. Men jag är ändå inte nöjd för vi pratar inte samma "språk" jag gapar och skriker lite till och Martin fixar. Låter ju hur omoget som helst men nu kan jag iaf skylla på hormoner. Nu börjar det bli som jag vill och jag har börjat komma in i det lite bättre men orkar nog inte mer ikväll, får fortsätta imorgon och hoppas att jag kan göra något själv utan att Martin e hemma och hjälper mig. Tiden har en tendens att bara flyga iväg när man sitter och håller på framför datorn nästan läskigt vad tiden går. En natts god sömn så går det nog lite lättare imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar